søndag 21. oktober 2007

Veien til et sunnere liv

De siste to mnd har eg sløvet veldig unna planene om å spise sunt. Det skal endre seg fra og med i morgen. Da begynner starten på "mitt liv som sunn". Jeg er nemlig redd for at dersom det ikke skjer en endring fortløpende, så vil all den ekstra kroppsmassen som jeg har klart å kvitte meg med det siste året finn veien tilbake igjen. Dessuten blir desember usunn nok, så den siste tiden før det bør vestå av masse grønnsaker og vann! Helger er selvfølgelig et unntak, da er godteri og andre godsaker lov, men i uka er det herved slutt! Jeg er også nødt til å begynne å spise frokost igjen, og ha med niste på skolen. Altfor mange penger havner nemlig i kantinekassa! Sunn mat er dessuten billigere enn å hele tiden skulle spise junkfood, og jeg trenger å spare der jeg kan! Russeregninger, russebil og julegaver skal jo betales de neste par månedene, og det kommer til å bli DYRT! Med litt sunnere mat i kroppen, tror jeg også jeg får mer overskudd til trening og skolearbeid.

NÅ SKAL JEG BLI SUNN!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du sunn? Riiiiight..x)

Hilsen Sigrid..:p

Cathrine sa...

Tror det ikke før jeg ser det :P

Kjersti sa...

Bare vent, jeg skal bli sunnheten selv!