onsdag 24. oktober 2007

Jeg ser lyset, og savner turn.

Jeg har vært flink i dag, og kjøpt meg nye lyspærer til taklyset på rommet mitt nemlig. Det ble så lyst og fint, og man trenger ikke lenger å fomle rundt i mørket for å finne bryteren til skrivebordslyset. Herlig! Mamma var her i dag, og spanderte middag på meg. Koselig det! Fikk selvfølgelig høre litt sladder om alt som skjer i Hov, til og med den samme sladderen jeg hørte sist jeg var hjemme. Ikke mye som skjer der med andre ord. Siden jeg har fri på mandag, så tenkte jeg at jeg skulle kikke innom mine små turnebarn:) Jeg savner turn sånn at det nesten ikke er til å holde ut! Gleder meg til jeg flytter til oslo, for da skal jeg og anita trene i turnhallen:) Det blir kjempesupergøy! Da kan vi være Munti og Pippin igjen:D Kanskje har de turnhjul der og;) Det savner jeg mest av alt! Åh, skal bli godt med en liten dose turn på mandag ja:)

Jeg liker regnfull høst bedre enn regnfull sommer, passer bedre til forventningene:)

Ingen kommentarer: