tirsdag 23. oktober 2007

Skoleslit og rotete rom

Nå har jeg tre og en halv time på meg før fagvurderinga må være levert, noe som stresser meg ganske mye. Når rommet i tillegg skal ryddes i samme tidsperiode, så får man plutselig dårlig tid. Jeg lærer aldri å gjøre ting i god tid, men venter til siste sekund. Skrev diktanalyse på nynorsk i dag, tror det gikk sånn halvbra, men er veldig mulig at halvparten av språket plutselig ble svensk. Dette fordi man må tenke svensk når man skal skrive nynorsk, eller jeg må det hvertfall. Middagen får vente til åtte når jeg har litt bedre tid, selv om Cathrine har lagd god fårikållukt i hele huset, noe som gjør meg veeeldig sulten! Men bare to dager igjen før det er langhelg:) Det blir godt det! Fri fredag, lørdag, søndag og mandag. Og så er det til oslo og møte anita neste helg:D Og forsåvidt skoletur til oslo på torsdag også, selv om jeg egentlig skulle vært på konsert på lillehammer..... Dumme fraværregler! Kanskje til øyer denne helga, med Cathrine og Christina:) Lenge siden jeg har sett jentene mine nå!! Og så er det november neste uke, og da er det ikke lenge til desember i det hele tatt, det gleder jeg meg til!

Enda bedre: Grey's Anatomy i kveld:)

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Å Henrik! Jeg fikk sonetten din tilsendt med bud. Min kjærlighet til deg blomstrer enda sterkere når du sår dine underskjønne ord i mitt sinn!

Kjersti sa...

Hold kjeft, din kåte møkkakjerring!