onsdag 2. januar 2008

Nytt år, nye muligheter.

Ja, da var vi inne i et nytt år igjen, hadde tenkt å starte det på en perfekt måte, få stått opp tidlig, gjøre unna masse skoleting, betale regninger og alle sånne ting som ligger og hviler på skuldrene. Men nå er det andre dagen i det nye året allerede og jeg har ikke fått gjort en dritt egentlig! Med dette følger da den berømte skyldfølelsen, etterfulgt av en følelse av hjelpesløshet og å gi opp. Selvfølgelig lar jeg det gå utover den første som måtte være i nærheten, denne gang min kjære, noe jeg ALDRI vil gjøre igjen! Uansett, dette året skal bli enda bedre enn det forrige hvis jeg får bestemme! Hadde noen spurt meg i fjor vinter ville jeg sagt at 2007 var det verste året i mitt liv, men etter 1. september har det definitivt vært det beste! Uten tvil!

De første månedene av året som nå er forbi var ikke en særlig morsom periode i mitt liv, jeg var depressiv og kan ikke ha vært særlig morsom å være sammen med. Likevel holdt folk ut med meg, noe som er helt utrolig, og viser hvilke utrolige mennesker jeg har som venner! Vanja med sine gode råd, som jeg kanskje ikke alltid forstår hvor gode er. Cathrine som alltid får meg til å le med sin fantastiske ravihumor uansett hvor nedfor jeg er! Hadde aldri klart meg uten dere to! Veien etterpå var heller ikke så grei, mye å rette opp igjen, og vanskelig å finne den riktige middelveien på ting og tang. Men så kom Håvard inn i livet mitt, og alt ble så mye bedre! Selv om jeg nok har gjort mye teit mot han også, skal prøve å slutte å være et sånt grønt lite sjalusimonster fremover, jeg vet jo at jeg ikke har grunn til det:)

Godt nytt år til alle kjente å kjære! Glad i dere alle!

Ingen kommentarer: