mandag 10. desember 2007

Ekkelt mareritt!

I natt hadde jeg et kjempeekkelt mareritt. Jeg møtte en person, om jeg noensinne har hata noen i verden må det være denne personen. Uansett, han var på skolen min, og når jeg gikk forbi han i gangen kunne jeg ikke la være, jeg slo til han midt i trynet. Vi begynte å slåss ordentlig, og jeg slo og ble aldri ferdig. Det hele endte med at en eller annen dude kom inn og sa at dette måtte vi avgjøre i et gameshow. Gameshowet gikk ut på at vi skulle fortelle hva som hadde skjedd, vi hadde samme historie, og siden jeg hadde begynt, tapte jeg. Jeg fikk beskjed om at siden jeg hadde tapt måtte jeg ta livet av meg foran venner og familie. Verten hadde bestemt hvordan det skulle foregå. Jeg skulle ta noe dop som de kalte "rex" eller noe, og så skulle jeg og bestekompisen til han jeg slåss med løpe bortover en scene. I enden av scena var det et stup på tolv meter, det skulle jeg løpe utfor. Bestevennen til han jeg hadde slåss med skulle også løpe, men han skulle ha masse tråder og sånn festa til seg, så han bare ble heist opp i luften. Slik ville det se ut som en ulykke, og tv-programmet ville ikke bli saksøkt. Det var ekkelt, men av en eller annen grunn var jeg med på det på to betingelser: At jeg fikk ta en siste røyk, og at ikke noen jeg kjente fikk se liket mitt etterpå. Jeg var også veldig glad for at dette skulle skje på lørdag, for da fikk jeg tre dager med håvard før jeg døde. Det må være en av de sykeste drømmene jeg har hatt, hvis man ser bort fra den om de flaggermusene som hadde sugekopper istedet for munn som sugde ut øynene på søstra mi...

Ellers har jeg det bare fint. Bare to dager igjen til han kommer hjem nå, og jeg gleder meg vilt! I morgen skal jeg komme meg på skolen, det skal jeg også resten av året!!! Må bare holde meg unna sånne drømmer, for de forvirrer meg sånn. Også skal jeg begynne å legge meg ordentlig tidlig! Nå skal jeg spise middag, er sulten som en geit;)

Ingen kommentarer: