torsdag 6. desember 2007

Desember, jul og under en uke igjen!

Nå er desember her for fullt, vi har hatt masse snø, men nå begynner den å gå bort.. Jeg rakk ikke hente basebuksa hjemme hos mamma engang:( Julegaver og bursdagsgaver blir det forhåpentligvis til alle, har lite penger, men skal "snakke økonomi" med mamma i morgen. Pluss at jeg skal jobbe i familiebedriften på lørdag;) Den siste uka har bestått av mye julegodt, julekalendere og effektivitet (ja, faktisk:P) Og jeg har fått masse gøyale filmer fra når jeg var liten i kalenderen, haha, jeg var en teit unge:P Dessuten har jeg funnet ut at jeg ikke lenger er noen tv-slave, klarer ikke følge med på det lenger, har bedre ting å gjøre! Hadde tentamen i dag, norsk fagskriving, gikk overraskende bra (håper jeg..) analyserte en novelle og fant på masse rare tolkninger:P Hjem til hov i morgen, må ta dokkabussen.. Buhu. Sitte på en buss full av torpinger:O De er så rare, og bare sender rare meldinger på bluetoothen min; "Sondre bruker turban på fritiden." De er så Æljfestival!!

Ellers så må jeg dedikere et lite avsnitt til den mann som befinner seg langt sør fra her, er bare en uke til han kommer hjem nå! Gleder meg masse til det! Jeg hadde egentlig lyst til å kjøpe en halvdyr gave til bursdagen hans, men nå har jeg plutselig ingen penger, så da blir det noe litt mer billig:P (Ja, du får det alltid som du vil..) Er forresten hjemme hos han nå, og bruker de hellige tøfler;) Hoho, når katten er borte, bruker Kjersti tøflene:D Så nå har jeg lagt igjen masse ekkel tåfis i dem;P Men utenom det har jeg vært veldig snill jente synes jeg! Og nå må han komme hjem, for nå savner jeg han så mye at jeg snart går til Afrika og henter han, men det har jeg ike tid til, for det er litt langt, og jeg har både skole og jul å få med meg. Også må jeg innrømme at jeg ikke har kjøpt gave ennå, det er veldig vanskelig, men ingen grunn til høye forventninger for det. Huff savner han skikkelig nå, kommer til å kose han ihjel når han kommer hjem, også har jeg innsett at jeg er bittelitt mer glad i han enn jeg trodde, ganske mye mer faktisk. Så det.. Jeg savner sterke armer, og mosekoser. Også god mat! Har ikke spist varm middag siden søndag(pizza fra peppes:P) Også savner jeg å lekeslåss, se film sammen(så på film alene på tirsdag, og den var så trist at jeg gråt så jeg hiksta, selv om jeg har sett den maange ganger før.) Jeg savner til og med å krangle:P Bare savner hele han, pågodt og vondt. Er jo glad i hele mannen, ikke bare de gode sidene. Men mest av alt savner jeg at han er der, med sitt gode humør, sine rare påfunn og rare regler.

Det var alt jeg fikk ut i dag, skal prøeå skrive litt oftere nå. Blitt så liten tid i det siste.

Ingen kommentarer: