tirsdag 27. januar 2009

Wreck This Journal

Jeg venter på boka. Venter på den geniale boka. Boka man skal ødelegge. Boka som er til for at man skal ødelegge den. Den boka venter jeg på. På bordet er det en tom plass. Et tomrom boka skal fylle. Tomrommet er i meg. Boka skal fylle meg. Jeg skal fylle boka. Fylle boka med rare, ødeleggende ting. Jeg skal ødelegge boka med tusjer. Nye fargerike tusjer som jeg kjøpte i dag. Jeg kjøpte dem i dag i stedet for å spise lunsj. Lunsj og lunsj, det var bare gulrot- og kålrotbiter. Jeg er dritt lei gulrot og kålrot. Jeg er dritt lei. Dritt lei morgener som er mørkere enn natta. Svart som boka jeg venter på. Den er svart utenpå den boka, men jeg skal fylle den med farger. Jeg skal ødelegge boka med farger. For at jeg skal få ødelagt boka må den komme, men jeg bare går og venter. Boka er ikke sendt ennå. Jeg kan se det på nettet. De har ikke sendt den, så jeg må bare vente. Venter og venter så utålmodig og lengtende etter boka. Jeg lengter og lengter etter boka. Men de sender den aldri, bare picking and packing. Pikk og pakk. Alt er et jævla pikkpakk. Jeg er lei og klarer ikke å skrive. Kan ikke skrive ordentlig før jeg har den boka i hendene mine. Jeg vil ødelegge den. Jeg venter på å få ødelegge den. Jeg lengter etter å ødelegge den. Ødelegge boka som er til for å ødelegges. Boka med blanke ark. Boka med nesten blanke ark. Som jeg skal fylle med farger. Jeg har farger. Halvblanke ark med fargetusjer tel. Venter på at boka skal komme. Kom kom kom til meg. Jeg skal ødelegge deg ordentlig, gjennomført og flott. Kom da!

Ingen kommentarer: